OPĆI UVJETI POSLOVANJA
KK SOFT j.d.o.o., (u daljnjem tekstu: Društvo)
Ulica Augusta Šenoe 16, 10 000 Zagreb
OIB: 01163371208
MBS: 080882041
EUID: HRSR.080882041
Upisan pri Trgovačkom sudu u Zagrebu pod poslovnim brojem Tt-13/26997-2 od 26. studenog 2013.
Broj računa IBAN: HR8123600001102386937, otvoren kod Zagrebačke banke d.d.
Direktor i jedini član: Christian Khouri
E-mail: [email protected]
Predmet
Ovim Općim uvjetima poslovanja uređuju se uvjeti korištenja i kupnje usluga koje Društvo pruža putem digitalne platforme/usluge („Usluga”), a koje uključuju digitalne cjenike, sustav recenzija i prateće digitalne alate.
Korisnik je svaka pravna ili fizička osoba koja pristupa, naručuje ili koristi Uslugu („Korisnik”).
Usluga
Društvo putem svoje platforme pruža:
- izradu i održavanje digitalnih cjenika,
- sustav za prikupljanje i prikaz recenzija krajnjih potrošača,
- druge povezane digitalne alate u svrhu unapređenja poslovanja ugostiteljskih, trgovačkih i drugih objekata
Detaljan opis svake usluge naveden je na mrežnim stranicama Društva i/ili u ponudi dostavljenoj Korisniku.
Plaćanje
Korisnik se obvezuje platiti naknadu za korištenje Usluge prema važećem cjeniku ili individualno dogovorenoj ponudi.
Plaćanje se vrši putem računa koji Društvo ispostavlja Korisniku, a koje je također istaknuto i u Općim uvjetima poslovanja, transakcijskim plaćanjem u dogovorenom roku.
U slučaju kašnjenja s plaćanjem, Društvo zadržava pravo obračunati zakonske zatezne kamate i ograničiti ili obustaviti pružanje Usluge do podmirenja duga.
Reklamacije i prigovori
Korisnik ima pravo podnijeti prigovor u vezi s pruženom Uslugom.
Prigovor se podnosi pisanim putem na adresu sjedišta Društva ili e-poštom na [email protected]
Društvo će potvrditi primitak prigovora i odgovoriti u zakonskom roku od 15 dana od zaprimanja prigovora.
Ova odredba ne isključuje prava Korisnika na podnošenje pritužbi drugim nadležnim tijelima u skladu s važećim zakonima Republike Hrvatske.
Jednostrani raskid ugovora
U smislu članka 79. Zakona o zaštiti potrošača (“Narodne novine” broj 19/22, u daljnjem tekstu: ZZP), potrošač ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija ili sklopljen na daljinu od dana njegova sklapanja, a najkasnije u roku od 14 dana. Rok počinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed.
Potrošač je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora obavijestiti trgovca o svojoj odluci da raskine ugovor, i to putem obrasca za jednostrani raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor.
Potrošač može svoju izjavu o raskidu poslati trgovcu elektroničkim putem na e-mail adresu [email protected]. U prethodno navedenom slučaju trgovac je dužan, bez odgađanja, dostaviti potrošaču potvrdu o primitku izjave o raskidu na trajnom mediju. Potrošač je dužan dokazati da je svoje pravo na jednostrani raskid ugovora ostvario u skladu s odredbama ovoga članka.
Sadržaj i oblik obrasca za jednostrani raskid ugovora propisuje pravilnikom ministar nadležan za područje zaštite potrošača.
Ukoliko potrošač temeljem odredaba članka 83. ZZP-a iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora trgovac mora bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kad je zaprimio obavijest o odluci potrošača da raskida ugovor vratiti potrošaču sve što je ovaj platio na temelju ugovora. Povrat novca može se izvršiti tek nakon što roba bude vraćena ili nakon što je kupac dostavio dokaz da je roba poslana nazad.
Temeljem odredaba članka 84., stavka 4. ZZP-a, potrošač mora snositi samo izravne troškove povrata robe, osim ako je trgovac pristao snositi te troškove ili ako je trgovac propustio obavijestiti potrošača o tome da je dužan snositi te troškove.
Potrošač se ne može koristiti pravom na jednostrani raskid ugovora, u slučajevima u kojima je temeljem odredaba članka 86. ZZP-a to pravo isključeno odnosno o pretpostavkama pod kojima potrošač gubi pravo na jednostrani raskid ugovora.
Ograničenje odgovornosti
Društvo ulaže razumne napore kako bi Usluga bila dostupna i ispravna, no ne jamči neprekidno i bezgrešno funkcioniranje.
Društvo ne odgovara za štetu nastalu zbog tehničkih problema koji su izvan njegovog utjecaja (npr. problemi internetskog pružatelja usluga, treće strane).
Najviši iznos odgovornosti Društva za bilo kakvu štetu ograničen je na iznos naknade koju je Korisnik platio Društvu u posljednja tri mjeseca prije nastanka događaja koji je doveo do štete.
Povjerljivost i zaštita podataka
Društvo obrađuje osobne podatke u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka (GDPR) i Zakonom o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka.
Detalji o obradi nalaze se u Politici privatnosti koja je dostupna na mrežnim stranicama Društva.
Društvo zadržava pravo izmjene ovih Općih uvjeta poslovanja. O svakoj izmjeni Korisnici će biti pravodobno obaviješteni putem službenih kanala Društva (web stranice ili e-mail).